JOC STEM CODE-A-MAZE - PROGRAMEAZA ROBOTUL
PRIMUL KIT DE PROGRAMARE PENTRU MINTI TINERE
Descopera ce amuzant si usor este sa programezi! Cu CODE A MAZE, vei face primii pasi in fantastica lume a programarii si codarii robotilor. Vei folosi cardurile cu tehnologie patentata Snap-to-code pentru a crea un program si a-l ajuta pe robotelul tau sa navigheze prin labirint.
Jocul Code-A-Maze este proiectat cu un design inteligent pentru a ajuta copiii să învețe codarea într-un mod tangibil și intuitiv prin scanarea cardurilor de cod de direcție. Acest lucru este deosebit de important pentru copiii mici ale căror abilități cognitive nu s-au dezvoltat pe deplin pentru a face față gândirii abstracte de codare si nu necesita abilitatea de a citi sau de a avea un vocabular dezvoltat. In plus, jocul nu necesita utilizarea unui computer si este complet fără ecran LCD.
De aceea, acest joc este recomandat inca de la varsta de 3 ani +, fiind printre putinele jocuri de programare recomandate pentru acest segment de varsta.
Beneficiile utilizarii jocului CODEAMAZE
- jocul este ideal pentru dezvoltarea vocabularului spatial si insusirea notiunilor de directie (stanga, dreapta, sus, joc, etc)
- contribuie la dezvoltarea gandirii logice si analitice, a abilitatilor de rezolvare a problemelor, toate fiind vitale in dezvoltarea copiilor
- dezvolta increderea in sine cand robotelul reuseste sa ajunga la finalul labirintului, incredere dezvoltata pas cu pas pe masura ce abordeaza toate cardurile cu provocari.
- crearea si intelegerea sirurilor logice si a secventelor in rezolvarea unei probleme, si mai ales insusirea unei abilitati necesare in viata de zi cu zi: oricat de mare este problema, se rezolva mai usor cand aceasta este impartita in pasi mai mici.
- cu ajutorul acestui kit, copiii vor invata notiuni de baza in programare si codare, fara a prelungi suplimentar timpul petrecut in fata ecranelor, jocul Codeamaze neavand nevoie de nici un ecran LCD sau computer.
- jocul STEM stimuleaza interesul copiilor pentru stiinta, tehnologie, inginerie si matematica inca de la o varsta frageda
- completeaza in mod practic si vizual activitatile prescolare si activitatile scolare ce au la baza materiile STEM
- invatarea prin joaca, jocul CodeAMaze fiind distractiv si amuzant, si va fi o adevarata bucurie sa vezi robotelul rotativ miscandu-se pe plansa de joc.
-10%
Ce este codarea?
Computerele pot urmari doar instructiuni logice pas cu pas. Astfel, orice codare trebuie realizata intr-un mod foarte logic. A scrie instructiuni pentru computere este cunoscut sub numele de codare sau programare. Intr-un sens mai larg, codarea poate fi considerata ca fiind procesul de a construi o serie de pasi, sub forma de comenzi simple, pentru a finaliza o sarcina. In cazul nostru, este un set de instructiuni pentru a directiona robotul sa rezolve labirintul.
De ce ar trebui copiii sa invete despre programare?
Programarea educa copiii in gandirea analitica si rezolvarea de probleme - mai specific in identificarea unei probleme complexe si etapizarea rezolvarii acesteia in pasi usor de efectuat. Acestea sunt abilitati de folos si in viata reala. Si la fel precum invatatul unei limbi straine noi, copiii vor invata mai repede procesul de programare. Incepand rezolvarea de la zero incurajeaza si creativitatea.
Ce este special la CODEAMAZETM?
Jocul CODEAMAZETM permite copiilor mici sa dobandeasca abilitati de programare prin utilizarea cardurilor codate care nu necesita abilitatea de a citi sau de a avea un vocabular dezvoltat.
Copiii pot aranja aceste carduri in secvente de cod si sa rezolve labirintul. Aceasta este o abordare mult mai tangibila in dezvoltarea gandirii de programator, fara a folosi ecrane sau alte sintaxe complexe peste nivelul lor de intelegere.
Acest joc cere copiilor sa organizeze cardurile codate, sa numere patratele de pe plansa, sa plaseze obstacolele si apoi sa insereze comenzile folosind tehnologia patentata Snap-To-Code TM pentru a instructa robotelul cum sa se miste pe plansa si sa rezolve labirintul.
Design inteligent
Jocul CODEAMAZETM are o baza principala cu un design inteligent, pe care robotul se misca intotdeauna inainte. Spre deosebire de alte kituri de codare, baza CODEAMAZETM foloseste o plansa de joaca tabelara, permitand robotului sa se miste pe distante precise, evitand masuratori fizice care ar putea confuza sau dezamagi copiii mici care inca nu au abilitati dezvoltate in ceea ce priveste orientarea in spatiu.
Abilitati cognitive
Copiii sunt capabili sa absoarba si sa se adapteze foarte repede informatiilor noi pe masura ce isi dezvolta abilitatile cognitive. Jocul CODEAMAZETM ii ajuta sa inteleaga provocari scrise si introduce conceptul de instructiuni spatiale (stanga, dreapta, sus si jos), orientarea in spatiu si numaratul.