Imagine Station Code A Maze - joc educativ de programare

5 Review-uri
394,00 RON
Include taxa verde - 0,75 RON
Distractiv. Usor. Intuitiv. Complet fara ecran LCD. 
Un joc excelent pentru a invata despre programare inca de la 3 ani. 
In stoc

Durata de livrare: 24-48 ore

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 6801INS Ai nevoie de ajutor? 0727788156
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Video (1)
  • Review-uri (5)
Jocul Code-A-Maze este proiectat cu un design inteligent pentru a ajuta copiii să învețe codarea într-un mod tangibil și intuitiv prin scanarea cardurilor de cod de direcție. Acest lucru este deosebit de important pentru copiii mici ale căror abilități cognitive nu s-au dezvoltat pe deplin pentru a face față gândirii abstracte de codare  si nu necesita abilitatea de a citi sau de a avea un vocabular dezvoltat. In plus, jocul nu necesita utilizarea unui computer si este complet fără ecran LCD.

Prin identificarea misiunilor prezentate în cardurile cu provocari, copiii planifică apoi pașii folosind carduri de cod de direcție pentru a instrui mișcarea robotului in a rezolva labirintul, la fel ca descompunerea unei probleme în sarcini gestionabile și instruirea abilităților de rezolvare a problemelor.

Acest joc STEM cere copiilor sa organizeze cardurile codate, sa numere patratele de pe plansa, sa plaseze obstacolele si apoi sa insereze comenzile folosind tehnologia patentata Snap-To-Code TM pentru a instructa robotelul cum sa se miste pe plansa si sa rezolve labirintul. 

Varsta: Este recomandat copiilor peste 3 ani.

Obiectivul jocului Code A Maze: este sa ii invete pe copii programare, acestia trebuind sa ofere robotului instructiuni pentru a rezolva labirintul utilizand cea mai scurta ruta posibila. Ruta este desemnata de cardul cu provocari.

Continut kit Code A Maze:
  • 1 baza principala
  • 6 planse cu labirinturi (Pet, Zoo, Dinozaur, Avansat si 2 goale pentru a crea propriile tale planse)
  • 30 de carduri cu provocari (pentru plansele Pet, Zoo, Dinozaur si Avansat, in culori asortate cu plansele)
  • 30 de carduri codate ( sageata, Play, Clear, si pozitiile A,B,C,D)
  • 2 roboti
  • 6 piese obstacol (tunel, conuri, steaguri)
  • 1 suport pentru carduri
  • 1 saculet pentru roboti si accesoriile obstacol
  • Instructiuni in limba engleza. Click aici pentru descarcarea instructiunilor in limba romana. 

!Necesita trei baterii 1.5V AA, acestea nu sunt incluse in set.

Acest joc nu este recomandat copiilor sub 3 ani! 

*Costul aferent colectării, tratării și eliminării DEEE = 0.75 lei
 

Ce este codarea?

Computerele pot urmari doar instructiuni logice pas cu pas. Astfel, orice codare trebuie realizata intr-un mod foarte logic. A scrie instructiuni pentru computere este cunoscut sub numele de codare sau programare. Intr-un sens mai larg, codarea poate fi considerata ca fiind procesul de a construi o serie de pasi, sub forma de comenzi simple, pentru a finaliza o sarcina. In cazul nostru, este un set de instructiuni pentru a directiona robotul sa rezolve labirintul.
 

De ce ar trebui copiii sa invete despre programare?

Programarea educa copiii in gandirea analitica si rezolvarea de probleme - mai specific in identificarea unei probleme complexe si etapizarea rezolvarii acesteia in pasi usor de efectuat. Acestea sunt abilitati de folos si in viata reala. Si la fel precum invatatul unei limbi straine noi, copiii vor invata mai repede procesul de programare. Incepand rezolvarea de la zero incurajeaza si creativitatea.
 

PRIMUL KIT DE PROGRAMARE PENTRU MINTI TINERE

Descopera ce amuzant si usor este sa programezi! Cu CODE A MAZE, vei face primii pasi in fantastica lume a programarii si codarii robotilor. Vei folosi cardurile cu tehnologie patentata Snap-to-code pentru a crea un program si a-l ajuta pe robotelul tau sa navigheze prin labirint. 


 

Beneficiile utilizarii jocului CODEAMAZE

 
  • jocul este ideal pentru dezvoltarea vocabularului spatial si insusirea notiunilor de directie (stanga, dreapta, sus, joc, etc)
  • contribuie la dezvoltarea gandirii logice si analitice, a abilitatilor de rezolvare a problemelor, toate fiind vitale in dezvoltarea copiilor
  • dezvolta increderea in sine cand robotelul reuseste sa ajunga la finalul labirintului, incredere dezvoltata pas cu pas pe masura ce abordeaza toate cardurile cu provocari.
  • crearea si intelegerea sirurilor logice si a secventelor in rezolvarea unei probleme, si mai ales insusirea unei abilitati necesare in viata de zi cu zi: oricat de mare este problema, se rezolva mai usor cand aceasta este impartita in pasi mai mici.
  • cu ajutorul acestui kit, copiii vor invata notiuni de baza in programare si codare, fara a prelungi suplimentar timpul petrecut in fata ecranelor, jocul Codeamaze neavand nevoie de nici un ecran LCD sau computer. 
  • jocul STEM stimuleaza interesul copiilor pentru stiinta, tehnologie, inginerie si matematica inca de la o varsta frageda
  • completeaza in mod practic si vizual activitatile prescolare si activitatile scolare ce au la baza materiile STEM
  • invatarea prin joaca, jocul CodeAMaze fiind distractiv si amuzant, si va fi o adevarata bucurie sa vezi robotelul rotativ miscandu-se pe plansa de joc. 

Ce este special la CODEAMAZETM?

Jocul CODEAMAZETM permite copiilor mici sa dobandeasca abilitati de programare prin utilizarea cardurilor codate care nu necesita abilitatea de a citi sau de a avea un vocabular dezvoltat.
Copiii pot aranja aceste carduri in secvente de cod si sa rezolve labirintul. Aceasta este o abordare mult mai tangibila in dezvoltarea gandirii de programator, fara a folosi ecrane sau alte sintaxe complexe peste nivelul lor de intelegere.
Acest joc cere copiilor sa organizeze cardurile codate, sa numere patratele de pe plansa, sa plaseze obstacolele si apoi sa insereze comenzile folosind tehnologia patentata Snap-To-Code TM pentru a instructa robotelul cum sa se miste pe plansa si sa rezolve labirintul.
 

Design inteligent

Jocul CODEAMAZETM are o baza principala cu un design inteligent, pe care robotul se misca intotdeauna inainte. Spre deosebire de alte kituri de codare, baza CODEAMAZETM foloseste o plansa de joaca tabelara, permitand robotului sa se miste pe distante precise, evitand masuratori fizice care ar putea confuza sau dezamagi copiii mici care inca nu au abilitati dezvoltate in ceea ce priveste orientarea in spatiu.
 

Abilitati cognitive 

Copiii sunt capabili sa absoarba si sa se adapteze foarte repede informatiilor noi pe masura ce isi dezvolta abilitatile cognitive. Jocul CODEAMAZETM ii ajuta sa inteleaga provocari scrise si introduce conceptul de instructiuni spatiale (stanga, dreapta, sus si jos),

Varsta: 3-5 ani, 5-7 ani

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Mihaela,

Jocul e tare frumos, pentru un copil de 4 ani l-am luat noi.. Livrarea si ambalarea ireprosabila! Multumesc

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Bokor Karoly,

Excelent joc, educativ, la inceput e nevoie de puțină răbdare până se prind copii, dupa care e o adevărată placere si distracție. Recomand

Raspunde

A fost util acest review?

Laura Popescu,

Baietelul meu a fost f incantat de el (3ani și 9 luni). Povesteste cu fiecare ocazie ce joc minunat a primit de ziua copilului.

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Claudia,

Un joc educativ foarte interesant. L-a prins foarte repede pe copil, a inteles usor ce trebuie sa faca pentru a programa robotelul

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Liviu,

Un joc foarte interesant și captivant pentru cei mici, care îi va învăța lucruri care îi vor ajuta pe viitor. Fiului meu îi place foarte mult si nu ratează vreo șansă să se joace cu el

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Parerea clientilor conteaza:

  • client

    Adriana Marga

    quot

    Jocul a fost captivant, F. a fost interesat de modalitatea de așezare a pinguinilor cu ousoarele colorate, joc pe care l-a și câștigat de prima data. I-a plăcut ideea de a arunca cu zarul și astfel am repetat și culorile...
    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • client

    Andreea Marcu

    quot

    Mi-a placut faptul ca ati sunat pentru confirmarea comenzii, mereu e reassuring cand se intampla lucrul asta. Comanda a ajuns foarte rapid, iar un lucru mereu imbucurator. De produse nu mai zic, foarte calitative, potrivite incepand cu varsta de 3 ani si foarte foarte reusite. Pengoloo este mai facil putin si mi se pare ideal pentru a introduce copilul in jocurile de societate iar Monsieur Carrousel este superb realizat, noi ne-am distrat tare jucandu-le pe ambele. Va multumin pentru promptitudine.
    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • client

    Mihaela Bastea

    quot

    Buna Elena. Astazi au ajuns jocurile. Fetita mea este super incantata. Am apucat sa deschidem unul dintre ele momentan. Noi mai aveam un joc de la aceasta firma si stiam ca sunt calitative, de aceea am si avut curaj sa comand atat de multe. Primul deschis a fost cel cu Scufita rosie. Da, a fost totul ok. Au ajuns repede, dupa cum ai si spus. Cutiile au ajuns cu bine.
    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • client

    Flory Mihaescu

    quot

    Placa a fost super-apreciata de cei mici, la petrecere, poate fi folosita de 2 copii in același timp, se legănau și se urcau impreuna. Celui mic ii place foarte mult și nu ma gandeam ca o poate folosi în atâtea moduri: se leagana pe ea stand jos, o folosește ca pe placa de surf, se târăște pe sub ea, se joaca cu masinute, poate chiar și sa manance pe ea. Multumim pentru promptitudine iar placa arata foarte frumos, cu acea margine colorata.
    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • client

    Cristina Hanga

    quot

    Tot ce am comandat pana acum a fost suuuper, f faine chestii si livrarea de nota 100 ... de pe o zi pe alta . Aveam emotii ca nu va ajunge swayer pt ziua copilului din weekend, dar e joi azi si a ajuns :) abia astept sa ii dau cadoul :D revin cu feedback apoi. Va multumesc !! <3
    ⭐⭐⭐⭐⭐

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!